2013. január 29., kedd

Tea


Cím: Tea
Fandom: Sherlock Holmes (BBC sorozat)
Szereplők: Sherlock/John
Tartalom: John megfázott
Figyelmeztetés: fluff

Korhatár: nincs





- Ez az a lombik amit a szemgolyók mellett tart, vagy amit a férgek mellett a fagyasztóban? - tudakolta Wattson miközben nyakig egy kockás plédbe burkolózva gubbasztott a foteljében és Sherlock teakészítési szeánszát figyelte.
- Ha a fagyasztóból vettem volna elő, nehezen önthetném a teába nemde?
Wattson elfintorodott mikor a speciális adalékot tartalmazó forró ital előtte landolt az asztalon.
- Pedig az esély hogy megszegi a fizika törvényeit, épp olyan nagy mint azé hogy hajlandó vagyok meginni ezt az...
- Ez tea.
- Meg még mi? - érdeklődött óvatosan a doktor és belesandított a csészébe.
- Cukornádmelasz.
A doktor kifújta az orrát és utána szipogva, elfelhősödött tekintettel kapott a tea után. Nem mintha olyan nagyon bízott volna a másikban, egyszerűen rázta a hideg, úgy érezte a takony az agyát is ellepte és nagyon, nagyon kellett az a korty melegség.
A háta sajgott, még inni is fájt. Vádló pillantásokkal illette Sherlockot a perem felett. Ha nem kellett volna három órát várnia abban a rohadt kukában, megspórolhatta volna a náthát meg az idegbecsípődést is. És persze kinek a kedvéért mászott be oda?
Naná hogy a pattogós zsenipalánta miatt!
A pékgyilkos rejtélye...
Amint megitta Holmes azonnal kikapta a kezéből a csészét, aztán lehuppant vele szemben és várt. Furcsaszínű szemei a partnerére szegeződtek, ujjait összefűzte az álla alatt és úgy tűnt szinte nem is lélegzik.
Pillanatba fagyott tökéletesség. Ez volt Sherlock. Manipulatív, olykor szinte egészen gonosz, anélkül hogy valóban az lett volna és ez volt az ami Wattsont megigézte.

Az élet harc. Ki tudhatta volna ezt jobban egy katonaorvosnál? Egyenes, kiszámítható... fegyver a kézbe, lődd az ellenséget, mentsd a társaid... Sherlock káosz. Nem fekete, nem fehér. A barátja és olykor mégsem az. Azt is nehéz eldönteni egyáltalán ember-e valójában. Minden ami nem Wattson.
- Nem melasz volt ugye? - vetette fel a doktor.
- Jobban érzi magát hogy hazugságon kapott? - tudakolta Holmes és mindentudó tekintettel mosolygott.
Wattson komolyan elgondolkodott. A mellkasában kis meleg gombóc növekedett, terjedt szét egész lassan a tagjaiba. Mintha lenyelt volna egy radiátort. A hátgörcse szinte azonnal engedett, jóleső, ámbár még mindig tompa fájdalommal küszködve egyenesedett ki. Miközben széles mosolyra húzódott a szája egy pillanatra még azt is elhitte hogy Holmes valóban képes lenne megszegni a fizika törvényeit.
- Ez... ez csodálatos! Mi a fenét... mit...? Wow!
- Mákonyt. Most kérem...
A mosoly lelohadt, Wattson tátogva emelkedett fel, aztán úgy ahogy volt, kockás plédestül végig is vágódott a szőnyegen.
Holmes homlokán egy pillanatra összeszaladtak a ráncok. Igazán szólni akart, hogy lassan kéne felállnia, de nem hagyott rá időt.

Tompa fejfájással ébredt.
Már azelőtt tudta hogy a másik a szobában van, hogy kinyitotta volna a szemét. Magán érezte a kékeszöld tekintet éles, szinte szúró figyelmét.
- Mennyit aludtam? - nyöszörögte és megpróbált felkelni, de legalább a náthája teljesen elmúlt.

A szobában sötét volt, csupán a hold szolgáltatott némi világítást. John nem is bánta, legalább nem szúrt a szemébe a fény mikor először körbepislogott.
A feje zsongott, mintha egy egész méhraj költözött volna bele.
- 6 órát - érkezett a felvilágosítás az ágy végéből, majd a matrac kétoldalt benyomódott és egy meleg test landolt az övén.
Sherlock csontos, szikár forrósága ficergett rajta, mint valami helyét kereső macska és Wattson a meglepetéstől mozdulni sem mert.
- Sherlock... mi... mi most... - gyorsult fel a szívverése, anélkül hogy akár önmagának is meg merte volna nevezni a gondolatot.
A másik göndör tincsei csiklandozták a nyakát és a lehellete a füle tövénél táncolt.
Hideg, jégkék szemek meredtek rá egészen közelről és a felette mocorgó test megdermedt.
- John.
- Uhm... igen She...
- John eltűnt a madárpókom.
- És a sötétben keresi? - kérdezte kissé élesebben mint szerette volna.
- Világosban elbújna - érkezett a teljesen magától értetődő válasz. - Egyébként a merevedése hízelgő.

Újabb 6 óra múlva Wattson elhitte hogy álmodott, Sherlock pedig... Sherlock elengedte a gabonasiklót.

6 megjegyzés:

  1. "Pillanatba fagyott tökéletesség. Ez volt Sherlock. Manipulatív, olykor szinte egészen gonosz, anélkül hogy valóban az lett volna és ez volt az ami Wattsont megigézte."

    Óóó, hagy öleljelek meg, ez olyan tökéletesen adja vissza kettőjük kapcsolatát. Az egész fic egy rettentően tetszett, nagyon jól írsz. Hogy lehet, hogy csak most akadtam rá az oldaladra? Mintha rémlene, hogy anno a Merengőn elkezdtem olvasni a Borosta a tüll alatt című írásod, de fel kell frissítenem az emlékeim. :)

    Egyetlen apró kritikai megjegyzés: ne magázódjanak már... Tudom, hogy a magyar változatban úgy volt (nem láttam), de annyira idegen és valószínűtlen is két lakótárs között a XXI. században.

    Egyébként egy szimpatikus kommentedet követve kötöttem ki itt (ritka a valóban értő szemmel olvasó, a véleményét megmondani merő látogató, mint a fehér holló, ajh), és most megyek, felfalom a többi írásodat is. :P

    Lidércke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy te nem írtál be az idegesítő, nagyképű mitugrász kategóriába :))
      Az írókat többnyire kiborítják a kommentjeim.

      Oh a magázódás... xD tudod észre sem vettem. Nekem annyira természetes, hogy ők ketten magázódnak, csak most bútoltam, hogy felhívtad rá a figyelmem.

      Törlés
  2. ah, imádtam. az első betűtől az utolsóig. nagyon jól írsz, szeretem a stílusod. nem tudok ehhez mást hozzáfűzni - talán csak zárójelesen annyit, hogy igen, a magázódás nekem is picit fura volt, de ezt inkább meg sem hallottad :D -, de nagyon nagyon tetszett :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Mindenekelőtt azzal kezdeném, hogy tudom ugyan, hogy még egy kommentet sem hagytam magam után, de olvasom a blogod egy ideje, és szeretem is, így a díjat, amit kaptam, neked is továbbküldöm, szóval majd nézz be hozzám. :) (Studies In Pink)

    És ha már ehhez a történethez írtam, akkor annyit írnék, hogy nagyon-nagyon tetszett, eszméletlenül aranyos volt. Mindkettőjük annyira hozta a formáját, és én különösen szerettem, hogy magázódnak, hozzáadott egyfajta pluszt. :)

    Köszi, hogy olvashattam (megint)! ^^

    VálaszTörlés
  4. Miért nem irtam ehhez semmit? Miért?
    Nem tudom, pedig általában szokásom nyomot hagyni. Mindegy, most megteszem.
    Szerintem is aranyos volt, az a kellemesen-elringató, végigmosolygós fajta, pont kellett ez tizenegy, éjfél tájban. A szörny sem azvar az ágyam alatt, hogy így mondjam,
    Engem sem zavart a magázódás, bár én nem szoktam fennakadni ilyenen.
    Köszi, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés